Πέφτουν τ'αστέρια βροχή...





Πέφτουν τ' αστέρια βροχή, στις χούφτες του Μάη τα βράδια.
Σωπαίνει η νύχτα στο λίκνο της άνοιξης, σαν λέει η γιαγιά παραμύθια.
Κι ένα παιδί μοναχό, καβάλα στη ράχη του ονείρου,
ξυπνά τους αγγέλους, ξυπνά τον Θεό, στην άδολη την προσευχή του.

Να γίνει ο κόσμος φωλιά, να 'ρθουνε λευκά περιστέρια,
να ανάψει, Θεέ μου, φωτιά, να δώσουμε κύκλο τα χέρια!
Λουλούδι θα πει Σ'αγαπώ!
Αστέρι θα πει σε γυρεύω!
Ο ήλιος που δύει θα πει νοσταλγώ και σαν ανατέλλει πιστεύω!
Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, στη γλώσσα της φύσης σου μιλά!

Καράβι η καρδιά που γυρνά να βρει ένα λιμάνι αγάπης,
πουλί είν' η σκέψη που απλώνει φτερά, ελεύθερη στα ουράνια πλάτη!
Κι εγώ ένα αστέρι μικρό που ανάβει απ'τον άπειρο ήλιο,
ας γίνει η ψυχή μου Χριστέ στο ζητώ, Δικό Σου αιώνιο βασίλειο...

Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου στη γλώσσα της φύσης σου μιλά!
Λουλούδι θα πει Σ'αγαπώ!
Αστέρι θα πει σε γυρεύω!
Ο ήλιος που δύει θα πει νοσταλγώ και σαν ανατέλλει πιστεύω!
Σαν παιδική ζωγραφιά η ευχή μου, στη γλώσσα της φύσης σου μιλά....


Από τα πρώτα τραγούδια που μάθαμε στην τάξη...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου