Τα επιχειρήματα της γάτας

Χθες στην τάξη μιλήσαμε για τα επιχειρήματα. Διαβάσαμε λοιπόν ένα κείμενο που υποστήριζε ότι οι γάτες είναι καλό να είναι μέσα στο σπίτι. Στις ασκήσεις καταγράψαμε τα επιχειρήματα που αναφέρονταν στο κείμενο υπέρ αυτής της άποψης και στη συνέχεια έπρεπε να σκεφτούμε επιχειρήματα κατά της άποψης. Στο τέλος έπρεπε να αναφέρουμε και τα επιχειρήματα της ίδιας της γάτας. Αν δηλαδή η ίδια η γάτα μπορούσε να μιλήσει τι θα έλεγε στους ανθρώπους. Προσπάθησαν λοιπόν τα πι- τσιρίκια να σκεφτούνε σαν γάτες όπως είπαν!



Η γνώμη μου είναι ότι χρειάζεστε ένα γάτο σαν έμενα. Δεν τρώω πολύ, μόνο 10 γεύματα την ημέρα, γιατί είμαι λίγο χοντρός. Δε θα γρατσουνάω τα έπιπλα, ούτε θα ξαπλώνω στο κρεβάτι σας το βράδυ, αρκεί να μου πάρετε ένα κρεβάτι, αλλά χρειάζομαι να βγαίνω έξω μια φορά την ημέρα. Αν μου κάνετε αυτά που σας ζητώ, θα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Α και κάτι άλλο, αν έχετε παιδί, πρέπει να με αγοράσετε οπωσδήποτε γιατί μου αρέσει να παίζω πολύ με τα παιδιά.
Γιάννης Ι.

Η γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να με κρατήσετε στο σπίτι σας, γιατί δεν θα κάνω θόρυβο και δε θα είμαι αγενής, αλλά θα είμαι καθαρή. Θα πλένομαι κάθε μέρα και θα διασκεδάζω εσάς και τα παιδιά σας.
Χρήστος Δ.

Πιστεύω ότι είμαι και έγω κάτι στον πλανήτη, και εγώ χρειάζομαι φαγητό συντροφιά και πολλά άλλα. Είμαι και εγώ ένας σαν εσάς, αν εξαιρέσεις βέβαια το τρίχωμα, την ουρά και τα αυτιά μου, γιατί δεν υπάρχετε μόνο εσείς οι άνθρωποι σ'αυτόν τον πλανήτη. Επίσης, όποιος είπε και ο κτηνίατρος είμαι και εγώ δώρο θεού.

Γιάννης Κ.

Η γνώμη μου είναι να με πάρετε στο σπίτι σας. Δε θα γρατσουνάω το παιδί σας, δε θα το δαγκώνω, δε θα το πατάω. Θέλω να έρθω στην οικογένεια σας γιατί και νομίζω ότι θα τα πάω πολύ καλά με το παιδί σας και θα παίζουμε μαζί. Είμαι καθαρή γάτα, έχω κάνει όλα τα εμβόλια και έχω ωραίο τρίχωμα.

Βασίλης Κ.

Θα είμαι καθαρή, πιστή, θα μάθω στο παιδί σας να μοιράζεται τα παιχνίδια του, όταν στεναχωριέται θα το παρηγορώ και θα είμαι πολύ καλή συντροφιά για όλους. Η άποψή μου είναι να με πάρετε στο σπίτι σας. Δε θα ξυπνάω το παιδί σας όταν κοιμάται και δε θα νιαουρίζω.
Στέλλα Τ.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου